۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
اکسپو بهترین فرصت برای افزایش بازدیدکنندگان از ایران
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مطرح کرد

اکسپو بهترین فرصت برای افزایش بازدیدکنندگان از ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزاری اکسپوی دبی را بهترین فرصت برای افزایش بازدید گردشگران از اماکن گردشگری کشور دانست.

به گزارش بازار، حسین زمانی در حاشیه مراسم تشریح برنامه‌های اکسپو افزود: اکسپو فرصتی شش‌ماهه در زمینه معرفی صنعت، فرهنگ و موضوعات اجتماعی و سیاسی ایران است که می‌توانیم بیشترین بهره برداری را در این ۶ ماه از حضور حدود ۲۰۰ کشور که در فصایی ۵۰۰ هکتاری جمع می‌شوند داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در اینجا می‌توانیم همه آنچه را که در صنعت، بازرگانی، تجارت و گردشگری داریم ارائه کنیم و با استفاده از این فرصت، نواقص و مشکلات را از سر راه برداریم.

زمانی گفت: در این باره دست همه کسانی را که برای حضور در اکسپو اعلام آمادگی کردند به گرمی فشردیم. فکر می‌کنیم بتوانیم از فرصت به دست آمده در زمینه‌های مختلف حداکثر بهره برداری را برای صنعت و تجارت کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۲۵ تا ۳۰ میلیون بازدید کننده وارد اکسپلور می‌شوند، فاصله ما و امارات کمترین فاصله است با هماهنگی‌هایی که با منطقه آزاد و استان‌های فارس، اصفهان و خراسان انجام دادیم قرار است در طول برگزاری اکسپو، بازدیدکنندگان را به ایران بیاوریم که دو تا سه روز از ایران بازدید کنند و برگردند اگر این برنامه‌ریزی به نحو احسن پیش برود شاید بیشترین بازدید کننده را در طول شش ماه از ایران و صنعت گردشگری خود داشته باشیم.

اکسپوی ۲۰۲۰ دبی که به علت کرونا به تاخیر افتاد ۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کد خبر: ۹۵٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha