۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کارآفرینی اصلی ترین عامل تغییر بازار است/ تشکیل خانه کار در مازندران
مدیرکل تعاون مازندران:

کارآفرینی اصلی ترین عامل تغییر بازار است/ تشکیل خانه کار در مازندران

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه کارآفرینان برتر ملی و استانی به عنوان الگو به مردم و جوانان معرفی می شوند، گفت: کارآفرینی اصلی ترین عامل تغییر بازار و الگوسازی است.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در استان اجرا می شود، هدف از اجرای این طرح را معرفی الگوی های برتر کارآفرینی به جوانان و مردم بیان کرد.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۱۳ دوره جشنواره کارآفرینان برتر در استان برگزار شده است، توسعه فرهنگ کارآفرینی را از جمله اهداف برپایی جشنواره بیان کرد و گفت: کارآفرینی سبب ارزش آفرینی جدیدی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی می شود.

وی با عنوان اینکه ثبت نام برای جشنواره کارآفرینان برتر تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد، گفت: این جشنواره در بخش گردشگری، صنایع دستی، صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می شود.

اصغری با اشاره به خسارت کرونا به کسب وکارها یادآور شد: کارآفرینی اصلی ترین عوامل تغییر بازار و الگوسازی برای جوانان به شمار می رود و در این جشنواره تلاش می شود الگوهای برتر کارآفرینان به جامعه معرفی شوند.

مدیرکل تعاون مازندران تشکیل اتاق فکر کارآفرینی را از دستوردهای مهم برشمرد و گفت: جشنواره کارآفرینان نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در کشور و استان به همراه داشته است.

وی همچنین از تشکیل خانه فرهنگ کار در واحدهای تولیدی بالای ۵۰۰ کارگر در استان خبر داد و گفت: همچنین بنگاه های تولیدی برای تاسیس خانه بهداشت در استان شناسایی می شود.

کد خبر: ۹۵٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha