۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
۸۰ معدن به تعداد معادن زنجان اضافه می شود
استاندار زنجان:

۸۰ معدن به تعداد معادن زنجان اضافه می شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه طی دو ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن و ۳۰۰ پهنه معدنی بدون تخریب محیط‌زیست به عرصه‌های معدنی افزوده می‌شود، گفت: این استان معادن بسیار غنی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای تخصصی معدن در محل اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان زنجان معادن بسیار غنی دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود. 

وی  با بیان اینکه برای رونق معادن باید با برنامه وارد عرصه شد،اظهار کرد: افزایش فعالیت معادن، خروج معادن از رکود، فعال کردن معادن خرد و کوچک و استفاده از مجریان حوزه معدن برای رفع موانع معادن استان ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه ۳۵۲ معدن دارای پروانه بهره برداری در استان زنجان وجود دارد،گفت: ذخیره قطعی این معادن ۸۶۲ میلیون تن می باشد. 

حقیقی با بیان اینکه استخراج اسمی سالیانه این معادن  در استان زنجان بیش از ۱۴ میلیون تن و استخراج واقعی آنها هفت میلیون تن می باشد، ابراز داشت: طی دو ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن و ۳۰۰ پهنه معدنی بدون تخریب محیط‌زیست به عرصه‌های معدنی افزوده می‌شود.

وی افزود: با اضافه شدن به تعداد معادن استان اشتغال هم به تبع رشد خواهد کرد و اقتصاد هم متحول می شود. 

استاندار زنجان  با بیان اینکه در تربیت مدیران جوان باید دقت شود،افزود: کسانی که اهل برنامه‌ریزی هستند و هوش بالایی دارند باید وارد چرخه مدیریت و فعالیت شوند. 

حقیقی تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده و با تمام وجود مشکلات و بیماری کرونا واحدهای تولیدی با ظرفیت خوبی کار کردند.

کد خبر: ۹۵٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha