۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
۴ توصیه برای  استقلال مالی جوانان

۴ توصیه برای استقلال مالی جوانان

این روزها یکی از سخت ترین کارها برای جوانان مدیریت منابع مالی است به خصوص که هزینه ها به شدت بالا رفته. است ما در اینجا ۴ توصیه برای شما داریم که ترجمه و برگرفته از کتاب «آزادی مالی» است.

محمد رضا هادیلو، بازار: وقتی گرانت ساباطیر، نویسنده کتاب آزادی مالی، ۲۴ ساله بود، او بیکار بود، با پدر و مادرش زندگی می کرد، افسرده بود و فقط ۲.۲۶ دلار در حساب بانکی خود داشت، به علاوه ۲۰ هزار دلار بدهی کارت اعتباری.

اگرچه انتظار می رفت فردی که در چنین وضعیتی  به مرور زمان بدتر شود اما  پنج سال بعد ثباطیر حدود ۱.۳ میلیون دلار ثروت داشت و از نظر مالی مستقل شد.

ساباطیر در کتاب «راه آزادی مالی» خود توضیح می دهد که چگونه در ۲۸ سالگی به استقلال مالی رسیده است و دیگران نیز می توانند به آن دست یابند.

ما در ادامه ۴ درسی را که می توانید ازکتاب  "آزادی مالی" یاد بگیرید به نقل از بیزینس اینسایدر  ترجمه کردیم که تقدیم حضور شما جوانان می شود.

۴ توصیه برای  استقلال مالی جوانان

۱-  دانستن هزینه واقعی خرید

مردم غالباً از روی اصرار فوری و صدایی که می گوید "ما الان آن را می خواهیم" چیزی می خرند و آن را به سبد خرید اضافه می کنند یا روی دکمه پرداخت در سایت های خرید آنلاین کلیک می کنند، اماساباطیر « Sabatier » نیاز افراد را در کتاب خود یادآوری می کند تا به هزینه واقعی خرید فکر کنید.

 ساباطیر از مردم می خواهد قبل از خرید هر چیزی این سئوالات را از خود بپرسند: "برای خرید آن چیز چند ساعت کار لازم دارید؟ " "اگر آن را بخرید، از خرید چه چیزی محروم می شوید و یا دیگر قادر به خرید آن نیستید؟ " و "اگر به جای آن پول را سرمایه گذاری کنید، چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ "

 ۲-  وضعیت مالی خود را روزانه بررسی کنید

با بررسی مانده موجودی در حساب بانکی، فرد اطمینان حاصل می کند که وی در مسیر دستیابی به استقلال مالی قرار دارد.

ساباطیر «Sabatier»  توصیه می کند که در بررسی حساب بانکی و حساب کارت اعتباری  مواردی چون ارزش خالص موجوی، محاسبه هزینه های روزانه و ماهانه، مقدار پولی که از همه منابع درآمدی کسب کرده اید را  ارزیابی کنید و تاکید می کنندکه با بررسی این موارد به اعداد مهمی دست می یابید که می توان با بررسی آنها  تحول مالی را به ارمغان آورد.   او همچنین پیشنهاد می دهد که برای این منظور می توانید از  برنامه های مدیریت پول استفاده کنید.

۳- برنامه ریزی بازنشستگی یک علم دقیق نیست

اگرچه افراد باید بدانند که چقدر می خواهند برای بازنشستگی پس انداز و یا سرمایه گذاری کنند اما مقدار و اهداف به مرور زمان تغییر می کند، بنابراین آنچه مهم است تعیین هدف و تعیین یک بازه زمانی برای دستیابی به آن است.

همچنین مبلغی که شخص می خواهد پس انداز کند مربوط به سبک زندگی او در سال های بازنشستگی و سن او در زمان بازنشستگی مربوط است و لذا اگر موفق به مدیریت مالی خود شود فرصتی برای تجدید ارزیابی و افزایش ارزش آن وجود دارد.

۴- منابع درآمد خود را متنوع کنید

ساباطیر در کتاب خود به اهمیت داشتن چندین منبع درآمد اشاره کرده و به این ترتیب به خوانندگان یادآوری می کند: "وقتی برای شخص دیگری کار می کنید، پتانسیل درآمد شما محدود می شود اما وقتی یک شغل آزاد را شروع می کنید پتانسیل درآمد شما نامحدود است. "

ساباطیر همچنین در کتاب خود ادعا می کند که این عادت های روزمره است که به مردم در دستیابی به استقلال مالی کمک می کند. این اقدامات و اقدامات روزمره است که به افراد کمک می کند تا پول خود را سریعتر پس انداز و افزایش دهند.

کد خبر: ۹۴٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha