۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام ۱۰ درصد افزایش یافت
معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام:

تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام ۱۰ درصد افزایش یافت

ایلام - معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: طی سال جاری تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، عابدین زرگوشی با اشاره به حفظ روند و نرخ مثبت افزایش تولید در سه سال اخیر اظهار کرد: تصفیه گاز ترش و تحویل گاز شیرین به خط سراسری در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد و در مقایسه با دو سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: با حفظ پایداری تولید در واحدهای بازیافت گوگرد در سه سال گذشته، تولید گوگرد پاستیلی نیز نسبت به سال قبل حدود ۱۰ درصد و در مقایسه با سه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام به افزایش تولید محصول میعانات گازی در سال جاری اشاره و تاکید کرد: در سال جاری در مجموع با افزایش ۱۰۰ هزار بشکه نسبت به مجموع تولید سال قبل، تولید میعانات گازی نیز ۵ درصد رشد داشته است.

زرگوشی با بیان اینکه شرکت پالایش گاز ایلام در سال ۹۸ بیش از ۲۳ هزار تن ال پی جی خام به پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی ارسال کرده است، گفت: در ۱۲ سال گذشته از زمان راهاندازی پالایشگاه تاکنون به طور کلی فروش این محصول قریب به ۸۵ هزار تن بوده که ۷۵ هزار تن آن در سه سال اخیر محقق شده است.

کد خبر: ۹٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha