۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
رولز رویس طراح جدید استخدام کرد
تغییر در ساختار طراحی خودروساز لوکس

رولز رویس طراح جدید استخدام کرد

اندرس وارمینگ طراح ۴۸ ساله که مدیریت طراحی خودروسازانی از جمله ب‌ام‌و، مینی و بورگوارد را در دست داشته به تازگی مدیر ارشد طراحی رولز رویس شد.

بازار؛ گروه خودرو: رولز رویس یکی از خودروسازان لوکس در دنیا است که با طراحی‌های خاص توانسته در بازار جایگاه ویژه برای خود بسازد. این خودروساز انگلیسی به تازگی مدیریت طراحی محصولاتش را برای بهبود خط مشی خودروهایش تغییر داد.
 در پی این تصمیم اندرس وارمینگ به عنوان مدیر طراحی این خودروساز فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد. این طراح با استعداد در تیم طراحی ارشد گروه خودروسازی ب‌ام‌و با مدیریت آدریان ون هویدونک کار می‌کرد. وارمینگ برای پیش برد توانایی خود در سال ۲۰۱۹ اقدام به تاسیس یک موسسه طراحی به نام خود کرد، پیش از این موضوع وی حدود ۲۰ سال در سمت‌های مختلف مانند مدیر ارشد طراحی گروه ب‌ام‌و مشغول به کار بوده است.
از سوی وی در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ هدایت تیم طراحی مینی و پیش از آن در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ مدیریت طراحی خارجی ب‌ام‌و را در دست داشته است.
وارمینگ همچنین به مدت کوتاهی طراح ارشد کمپانی بورگوارد بود، گفتنی است که این طراح دانمارکی ۴۸ ساله دارای مدرک طراحی وسایل حمل‌ونقل از کالج طراحی مرکز هنری vevey سوئیس و پاسادنا ایالات متحده است. گروه طراحی ب‌ام‌و به وارمینگ می‌بالد و در یک پیام تشکر از وی اینچنین اعلام کرد؛ وارمینگ بیش از یک دهه است که با گروه طراحی ب‌ام‌و همکاری می‌کند و عملکرد و نقش وی در تیم طراحی تحسین برانگیز بوده است. با این حال باید منتظر تغییر در خط مشی محصولات این خودروساز بزودی باشیم.

کد خبر: ۹۴٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha