۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
صنعت گردشگری در اولویت رئیس جمهور آینده باشد| پای کرونا بر گلوی گردشگری
نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران:

صنعت گردشگری در اولویت رئیس جمهور آینده باشد| پای کرونا بر گلوی گردشگری

آبادان- پورکائد، نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: از رئیس جمهوری آینده یک مطالبه جدی مبنی بر اولویت قرار دادن صنعت گردشگری داریم.

مجید پورکائد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی دو سال اخیر شیوع کرونا باعث ورشکستگی و همچنین کاهش شدید درآمد بسیاری از کسب و کارهای گردشگری شده است.

وی با بیان اینکه پای کرونا بر روی گلوی گردشگری است، افزود: انتظار می‌رود به فعالان گردشگری تسهیلات همراه با تنفس و بدون سود پرداخت شود زیرا در زمانی که شرایط کشور مساعد بود فعالان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی ایران برای معرفی و اعتلای کشور تلاش کردند و دولت باید کنار آنها باشد.

نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه متاسفانه به گردشگری در مناظره‌های ریاست جمهوری کم توجهی شد، تصریح کرد: از رئیس جمهور آینده یک مطالبه جدی مبنی بر اولویت قرار دادن صنعت گردشگری داریم.

پورکائد مسیر پیشرفت کشور را در گروی توجه به صنعت گردشگری دانست و گفت: در هر کجا که کارها به دست مردم سپرده شده شاهد پیشرفت و توسعه بوده‌ایم و صنعت گردشگری توسعه پیدا نمی‌کند مگر اینکه بخش خصوصی ورود کند.

وی عنوان کرد: هم اکنون پارلمان بخش خصوصی در حوزه گردشگری توانمند ظاهر شده است و دولت باید از این توانمندی در راستای سازندگی کشور استفاده کند.

کد خبر: ۹۳٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha