۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
مستمری خانوارهای نیازمند مازندران ۷ تا ۱۱ برابر افزایش یافته است
مدیرکل تعاون مازندران:

مستمری خانوارهای نیازمند مازندران ۷ تا ۱۱ برابر افزایش یافته است

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به افزایش مستمری خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در این استان گفت: مستمری این خانوارها در سال جاری بین هفت تا ۱۱ برابر شده است.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه متوسط پرداختی خانوارهای تحت پوشش مددجویان بهزیستی و کمیته امداد افزوده شده است، افزود: در سال جاری بر شمار خانوارهای تحت پوشش افزوده شده است.

وی میزان مستمری خانوارهای تک نفره در سال ۹۲ حدود ۵۳ هزار تومان بود که اکنون به بیش از ۳۵۰ هزار تومان رسیده و رشد هفت برابری داشته است، افزود: مستمری خانوارهای دو نفر به ۵۰۰ هزار نفره و خانوارهای سه نفر به ۷۰۰ هزار نفر تومان رسیده است.

وی با عنوان اینکه مستمری خانوارهای چهار نفره و پنج نفره بین ۱۰ تا ۱۱ برابر شده است، گفت: مابه التفاوت مستمری خانوارها در ماه های اردیبهشت و خرداد پرداخت شده است.

اصغری با بیان اینکه یارانه خانوارهای مستمری بگیران تحت پوشش تجمیع می شود، گفت: دولت هر سال اعتباری برای این بخش در نظر می گیرد و در سال جاری مستمری خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی چند برابر شده است.

مدیرکل تعاون مازندران ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارها احتمال افزایش شمار جدید تحت پوشش نهادهای حمایتی وجود دارد و مستمری این افراد طبق مصوبه جدید اعمال می شود.

کد خبر: ۹۳٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha