۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
عیدی الکترونیکی جایگزین پول نقد شود/ ضرورت جلوگیری از توزیع اسکناس نو
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی پیشنهاد داد

عیدی الکترونیکی جایگزین پول نقد شود/ ضرورت جلوگیری از توزیع اسکناس نو

مشهد- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با بیان اینکه امسال توزیع اسکناس نو به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ممنوع شده است، اظهار کرد: در این راستا پیشنهاد می‌شود عیدی الکترونیکی جایگزین پول نقد شود.

حسن مونسان در گفت و گو با بازار بیان کرد: بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای، بانک ها و موسسات مالی را از دریافت و پرداخت وجه نقد، ایران چک و مسکوکات ممنوع کرده است لذا به منظور پیشگیری از کرونا، دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب بسیار محدود شده و دامنه ارایه خدمات الکترونیکی افزایش یافته است.

وی با اشاره به این موضوع که از این پس شعب بانک ها و موسسات مالی واعتباری حق دریافت وجوه نقدی و  مسکوکات مردم را نخواهند داشت، ادامه داد: در همین راستا با راه اندازی دستگاه های خود دریافت در برخی از شعب بانک ها شهروندان قادر خواهند بود وجوه نقد را به حساب های شخصی خود واریز کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با بیان اینکه به مردم توصیه می کنم اگر کار ضروری ندارند به هیچ عنوان به بانک مراجعه نکنند، یادآور شد: امیدوارم که مردم و مشتریان بیش از پیش به سمت نرم افزارهای بانکی و انتقال وجه به صورت الکترونیکی هدایت شده و از این قابلیت بسیار ارزنده بیش از پیش بهره مند شوند.

کد خبر: ۹٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha