۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
راه اندازی خط تولید الکل و مواد ضدعفونی در میانه
معاون استاندار آذربایحان‌شرقی خبر داد

راه اندازی خط تولید الکل و مواد ضدعفونی در میانه

تبریز- معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی از راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی دست و سطوح در شهرستان خبر داد و گفت: این مواد به فروشگاه های سطح شهر جهت استفاده عموم توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمدرضا مشایخی با قدردانی از بخش خصوصی، خیرین، مردم، گروههای نظامی، انتظامی، بسیج، گروههای جهادی، عوامل امداد، شرکت ملی فولاد، شرکت فولاد آذربایجان و دستگاههای اجرایی به خاطر همراهی با شبکه بهداشت و درمان ، گفت: سطح معابر و خیابان های شهر میانه و شهرهای تابعه برای چندمین بار متوالی ضد عفونی شده است و ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه دستگاه اکسیژن ساز، مهمترین نیاز بیمارستان برکت است، اعلام کرد:  این دستگاه از سوی خیرین، بخش خصوصی و شرکت ملی فولاد ایران به زودی تامین و سیستم مرکزی اکسیژن در بیمارستان برکت امام خمینی(ره) راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول کار ما از لحاظ اجرایی به تبع مسائل کشوری در شهرستان، کنترل شیوع و درمان بیماری کروناست، افزود: با توجه به شیوع آنی ویروس کرونا در کمترین زمان لازم است تمامی  دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم بیش از پیش به یاری شبکه بهداشت و درمان بشتابند تا بتوانیم این بیماری را طی کمترین زمان در سطح ملی، استانی و شهرستانی از جمله در شهرستان میانه کنترل کنیم.

مشایخی در پایان عدم تردد مردم در مکان های پرتردد و عمومی و رعایت مسائل خود مراقبتی فردی و عمومی را مهمترین عامل در کنترل نتیجه بخش ویروس کرونا عنوان کرد.

کد خبر: ۹٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha