۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
جعبه ضد عفونی کننده وسایل شخصی با استفاده از فناوری UV به بازار آمد!
تازه های فناوری؛

جعبه ضد عفونی کننده وسایل شخصی با استفاده از فناوری UV به بازار آمد!

جعبه ضدعفنی کننده ساخت شرکت HOMECODE از جمله گجت های محبوب این شرکت است که امکان استرلیزه کردن تمامی وسایل شخصی را به شما خواهد داد.

به گزارش بازار، تمیز نگه داشتن وسایل شخصی همواره یکی از دغدغه های بشر در عصر حاضر بوده است. نگرانی از وسایل شخصی آلوده، به ویژه در دوران همه گیری بیماری های واگیردار مانند کرونا دوچندان شده و در همین راستا، یافتن ابزار و مواد مناسب برای ضد عفونی کردن آنها به یکی از برنامه های روزمره ما تبدیل خواهد شد. 

شرکت HOMECODE به تازگی محصولی را روانه بازار کرده که خیال شما را از بابت ضدعفونی کردن کامل تمامی وسایل شخصیتان راحت می کند. این گجت زیبا و دوست داشتنی در حقیقت یک جعبه کوچک به اندازه گوشی تلفن همراه است که می توانید تلفن همراه، عینک، ساعت و حتی پول های خود را در داخل آن قرار دهید تا تنها ظرف مدت ۳ دقیقه با استفاده از فناوری تابش اشعه ماورای بنفش یا همان UV آن را کاملا استرلیزه نمایید.

جعبه ضد عفونی کننده وسایل شخصی با استفاده از فناوری UV به بازار آمد!

این دستگاه که موفق به دریافت سه گواهینامه بین المللی CE/FCC/ROHS شده و همچنین توسط چندین لابراتوار پزشکی نیز آزمایش و مورد تایید قرار گرفته است. 

برای استفاده از این جعبه جادویی تنها کافی است آن را شارژ نموده و همیشه همراه خود حمل کنید تا در هر زمان ممکن امکان به ضدعفونی کردن وسایل شخصی خود نمایید. 

از دیگر مزایای این گجت، امکان شارژ آن بدون نیاز به سیم و استفاده از فناوری Wireless برای شارژ آن است که کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. همچنین شارژر دستگاه از نوع Quick Charge بوده که با توان ۱۰ وات می توان به سرعت آن را شارژ کرد.

جعبه ضد عفونی کننده وسایل شخصی با استفاده از فناوری UV به بازار آمد!

اما این تمام ماجرا نیست. اگر به عطر خاصی علاقمند هستید نیز می توانید اسانس آن را تهیه کنید و در بخش مخصوص عطر گجت قرار دهید تا علاوه بر ضد عفونی شدن، وسایل شخصی شما همواره خوشبو باشند.

این گجت زیبا و کارآمد در حال حاضر به قیمت ۲۹ دلار در فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون قابل تهیه است.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha