۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
باید به فکر شرایط اقتصادی پساکرونا در سال آینده بود
رئیس اتاق بازرگانی البرز:

باید به فکر شرایط اقتصادی پساکرونا در سال آینده بود

کرج- رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به دورنمای اقتصادی کشور در سال آینده افزود: باید به فکر شرایط اقتصادی کشور پس از کرونا در سال آینده بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز « رحیم بنامولایی» در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در خصوص کمک به کنترل بیماری کرونا برگزار شد،افزود: پس از این دوران با شرایط بین المللی و داخلی باید برای گذر از این بحران اقتصادی متاثر از بیماری کرونا نیز فکری کرد، چرا که تولید کننده واقعی مشغول فعالیت در جبهه جنگ اقتصادی و در حال جهاد و مبارزه می باشد.

بنامولایی با اشاره به نقش صدا و سیما در مدیریت آرامش و روان جامعه افزود: بحث توزیع اقلام بهداشتی باید تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی بعنوان مرکز ثقل کنترل این بیماری بوده و از افراط و تفریط در کنترل تولید کننده ها اجتناب شود، چرا که تهیه مواد اولیه و توزیع بحث بسیار مهمی است.

بنامولایی در ادامه افزود: در نشست با مدیران اقتصادی استان در خصوص حل و فصل مسایل مالیاتی، تامین اجتماعی و اقساط امور بانکی اقدامات و پیگیری های لازم انجام شده تا کمترین آسیب و همچنین کمک به صنعت صورت پذیرد.

در این جلسه که با حضور مجمع خیرین و جمعی از مدیران شهرک های صنعتی برگزار شد از زحمات فعالان عرصه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر بعمل آمده و بر رعایت اصول بهداشتی و گسترش مبارزه با بیماری کرونا و تشریح فعالیت های واحدهای تولیدی در این عرصه و باز نشر آن در فرهنگ عمومی تاکید شد.

گفتنی است مجمع خیرین و مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی دو مجموعه ای هستند که برای بحث درمان و پیشگیری در حوزه های مختلف در این شرایط حساس بصورت متمرکز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه ساخت مراکز درمانی بخصوص طرح های نیمه کاره از مباحثی است که در خصوص آن بحث گفتگو صورت گرفت ومقرر گردیدد تا نسبت به تکمیل و ساخت این مراکز در سالجاری اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر: ۹٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha