۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
 ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی و اشتغال روستایی در مازندران پرداخت شد
مدیرکل تعاون مازندران:

۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی و اشتغال روستایی در مازندران پرداخت شد

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران از پرداخت شش هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده ناشی از کرونا و پنج هزار میلیارد ریال تسیهلات اشتغال روستایی در استان خبر داد.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه تاکنون شش هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا دراستان پرداخت شده است، افزود: کرونا به رسته های مختلف شغلی دراستان خسارت های کلان وارد کرده است.

وی با اظهار اینکه طرح یارانه دستمزد با هدف ایجاد اشتغال جدید در استان اجرا شد، سهمیه استان را در این بخش بیش از دو هزار نفر ذکر کرد و گفت: خوشبختانه سه هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح جذب شدند.

وی با اشاره به برتری استان در زمینه اجرای طرح یارانه دستمزد درباره تسهیلات اشتغال روستایی نیز گفت: در این بخش نیز پنج هزار میلیارد ریال از طریق سه بانک عامل در استان جذب شده است.

اصغری شمار تشکل هایکارگری و کارفرمایی استان را ۸۰۰ واحد بیان کرد و گفت: رفع موانع فراروی تولید و اشتغال با توجه به شعار سال جاری در دستور کار برنامه های دولت قرار دارد.

مدیرکل تعاون مازندران یادآور شد: خوشبختانه با همکاری تشکل های کارگری و کارفرمایی کمترین تنش های کارگری را در استان شاهد هستیم.

کد خبر: ۸۹٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha