۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
ضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری خلخال
نماینده مردم خلخال و کوثر تاکید کرد

ضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری خلخال

اردبیل- نظری‌، عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری خلخال به موقعیت منطقه لطمه وارد می‌کند و نیاز است اقدامات جدی در این خصوص انجام شود.

سیدغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، با هرگونه سوءاستفاده برخورد جدی و قانونی خواهیم داشت که به همین منظور باید در این زمینه نظارت‌های بیشتری مبنای کار باشد تا مشکلات و موانع موجود به حداقل برسد و بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی بیان کرد: با توجه به این که شهرستان خلخال دارای قابلیت‌های خوبی در بخش گردشگری است، نیاز است از این فرصت‌ها برای توسعه استان استفاده شود و بتوانیم با حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی، بیکاری را در منطقه به حداقل برسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا انتظار می‌رود تا حمایت همه‌جانبه از طرح‌های اقتصادی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده‌های احتمالی و اقدامات غیرقانونی مبنای کار باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نظری‌خانقاه تصریح کرد:‌یکی از مواردی که باید در دستور کار باشد، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برای امور غیرگردشگری است که به موقعیت منطقه لطمه وارد می‌کند و نیاز است در این زمینه نیز از ساخت ویلا در اراضی با قابلیت‌های گردشگری ممانعت به عمل آید.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و جلوگیری از تداخل اراضی در منطقه نیز باید مورد توجه واقع شود و در راستای کمک به توسعه منطقه و نیز محرومیت‌زدایی نیز اقدامات مناسبی انجام یابد که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر: ۸۸٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha