۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
۹۶ طرح با اعتبار ۶۲ هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد به بهره برداری می رسد
در ارتباط تصویری با رئیس جمهور

۹۶ طرح با اعتبار ۶۲ هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد به بهره برداری می رسد

تبریز- ۹۶ طرح با اعتبار ۶۲ هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد کشور در ارتباط تصویری با رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی عصر دوشنبه با حضور در منطقه آزاد ارس از واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه بازدید کرد.

حمیدرضا مومنی در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگاران به افتتاح ۶۲ هزار میلیارد ریال طرح در مناطق آزاد کشور اشاره کرد و افزود: برای این طرح ها ۶۲ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح این طرح ها برای سه هزار نفر اشتغالزایی می شود، گفت: این طرح های تولیدی و صنعتی روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت در ارتباط تصویری با رئیس جمهور در مناطق آزاد قشم، چابهار، ارس، اروند و مناطق ویژه سلفچگان و پیام به بهره برداری می رسد.

۹۶ طرح با اعتبار ۶۲ هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد به بهره برداری می رسد

مومنی با بیان اینکه در برخی از مناطق آزاد کشور سرمایه گذاری خارجی انجام شده است، گفت: امیدواریم در گشایشی که اتفاق خواهد افتاد، سهم سرمایه گذاری خارجی افزایش یابد. البته سرمایه گذاری خارجی در این طرح‌های افتتاحی روز پنج شنبه انجام نشده است.

مشاور رئیس جمهور سپس با اشاره به اینکه پروژه ها در حوزه گردشگری، نفت و گاز، صنعت، تولید، انرژی خورشیدی و نیروگاه، شیلات و کشاورزی هستند، افزود: بیشتر این طرح‌ها در زمینه واحدهای تولیدی، صنعتی است و در حوزه شیلات و تولید ماهی در دریا و پرورش میگو، طرحی در قشم و در بخش فولاد، طرحی در منطقه آزاد اروند و در حوزه کشاورزی در منطقه آزاد ارس افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۸۷٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha