۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
طرح منطقه ویژه اقتصادی تاکستان در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شد
معاون استاندار قزوین:

طرح منطقه ویژه اقتصادی تاکستان در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شد

قزوین- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: طرح منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جلسه امروز شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عیسی قبادی اظهار داشت: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تاکستان شاهد تحولات فزاینده ای در بخش کشاورزی و صنعت استان خواهیم بود.

وی گفت: طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان قبلا با توجه به پیگیری های مکرر مسئولان استانی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و برای اجرایی شدن در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

معاون استاندار با اشاره به مزیت های شهرستان تاکستان از جمله دسترسی مناسبی به آزادراه و مسیر ریلی، اضافه کرد: قطعاً اقتصاد استان قزوین و شهرستان تاکستان با اجرای این طرح مهم استانی و ملی به ویژه در حوزه صنعت کشاورزی متحول و دگرگون خواهد شد.

قبادی گفت: استان قزوین از دیر باز یکی از قطب‌های اقتصادی و صنعتی کشور بوده است و با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی که در استان وجود دارد، جای خالی یک منطقه اقتصادی احساس می‌شد.

قبادی تصریح کرد: راه‌اندازی و شروع به کار این منطقه ویژه سبب رونق اقتصادی در شهرستان تاکستان شده و به لحاظ تخفیف مالیاتی و خیلی از مزایا می‌تواند تولید و اشتغال را افزایش دهد.

کد خبر: ۸۷٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha