۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
خدمات ویژه اتاق بازرگانی جمهوری چک به بازرگانان ایرانی

خدمات ویژه اتاق بازرگانی جمهوری چک به بازرگانان ایرانی

همزمان با کاهش تنش‌های سیاسی میان ایران و غرب و افق روشن تجارت بین‌الملل در ایران، اتاق بازرگانی جمهوری چک-خاورمیانه آماده ارائه خدمات به تجار ایرانی است.

به گزارش بازار، الدریخ بهونک رییس اتاق بازرگانی جمهوری چک-خاورمیانه و شمال آفریقا با اعلام این مطلب گفت: ما ضمن استقبال از ایجاد فضای تجاری جدید میان ایران و غرب، آماده ارائه خدمات به تجار و بازرگانان ایرانی برای سرعت بخشیدن به فرایند تجارتشان هستیم.

وی همچنین اضافه کرد: کاهش تحریم‌ های آمریکا علیه ایران و افق روشن تجارت بین‌المللی میان ایران و غرب در حالی است که اتاق بازرگانی جمهوری چک- خاورمیانه و شمال آفریقا حتی در روزهای سخت تحریم نیز در کنار بازرگانان ایرانی باقی ماند و کوشید نقشی در تامین نیازهای بشردوستانه مردم ایران داشته باشد.

الدریخ بهونک رییس اتاق بازرگانی جمهوری چک - خاورمیانه و شمال آفریقا سپس ادامه داد: اتاق بازرگانی چک- خاورمیانه و شمال آفریقا، در سالهای اخیر  فعالیت خود را به منظور حمایت مستمر از منافع  تجاری و بازرگانی طرفین، گسترش داده و در این سالها با همکاری شرکتهای معروف و به نام در صنایع مختلف از جمله صنایع بهداشتی، غذایی و حوزه‌های صنعتی توانسته است نقش کلیدی در راستای اهداف تجاری و بازرگانی چک، خاورمیانه و شمال آفریقا بازی کند.

الدریخ بهونک به تجربه ارزنده خود در امور بازرگانی ایران به واسطه حضور چندین ساله خود در این کشور اشاره کرد و گفت: این اتاق قادر به ارائه خدمات ارزشمندی به شرکتهای ایرانی که تمایل به مراوده با شرکت‌های جمهوری چک دارند، هست و از سوی دیگر به دنبال تسهیل سرمایه‌گذاری شرکت‌های جمهوری چک  در صنایع مختلف ایران است.

وی در پایان وجود اتاق بازرگانی جمهوری چک- خاورمیانه و شمال آفریقا را یکی از بازوهای مهم روابط تجاری و بین المللی دو کشور خواند و اظهار کرد: از تمامی تاجران و بازرگانان ایرانی مشتاق به دریافت خدمات از این اتاق دعوت می‌کنم تا با مراجعه به سایت اتاق به نشانی www.czmena.cz  ضمن آشنایی با خدمات ما، در صورت نیاز با یکی از نمایندگان ما تماس بگیرند.

کد خبر: ۸۶٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha