۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
تشدید نظارت بر فضاها و تاسیسات گردشگری بوشهر/ فعالان گردشگری ثبت مدارک و اعلام خسارت کنند
مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر:

تشدید نظارت بر فضاها و تاسیسات گردشگری بوشهر/ فعالان گردشگری ثبت مدارک و اعلام خسارت کنند

بوشهر - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر از تشدید نظارت بر اماکن، فضاها و تاسیسات گردشگری این استان برای پیشگری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش بازار، محمد حسین ارسطو زاده صبح دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: با مراکز غیر رسمی اقامتی و بدون مجوز با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر مبنی بر پذیرش نکردن میهمان در مراکز اقامتی و حتی میهمانسرای اداره‌ها، این اداره‌کل به‌طور قاطع برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم در این شرایط به سفر نروند و در خانه بمانند، تصریح کرد: رویکرد این اداره‌کل براساس مصوبه‌های ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا پیشگیرانه است.

ارسطو زاده گفت: با توجه به اینکه فعالیت میهمان‌پذیرها در این شرایط با جان مردم ارتباط مستقیم دارد با کسانی که برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام به پذیرش میهمان می‌کنند برخورد قانونی می‌شود و گذشتی در کار نیست.

وی با اشاره به پلمب چهار واحد خانه مسافر غیر مجاز در دو روز گذشته گفت: مردم در اجرای دقیق مصوبه‌ها با ما همکاری کنند و امید می‌رود با همیاری مردم و مسئولان از این روزها عبور کنیم و دوباره شاهد رونق گردشگری و صنعت توریسم در استان بوشهر باشیم.

ارسطو زاده ادامه داد: همه فعالان گردشگری می‌توانند با مراجعه به سایت اعلامی که از طرف روابط عمومی این اداره‌کل اطلاع رسانی شده است، ثبت مدارک و اعلام خسارت کنند تا با ارسال به وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: بی تردید در آینده با تدبیر مسئولان فرصت‌های تفریحی و سفر در نظر گرفته خواهد شد تا دوباره هم نشاط به جامعه برگردد و هم بخشی از زیان فعالان گردشگری جبران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر گفت: شماره تلفن ثابت ۳۳۳۲۳۱۷۷ خط ارتباطی ما با مردم است که می‌توانند همه روزه اخبار دقیق را دریافت و در زمینه فعالیت‌های مراکز اقامتی غیر مجاز اطلاع رسانی کنند تا برابر قانون با آنها برخورد شود.

کد خبر: ۸٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha