۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
«باکستر ۲۵» شاهکار اشتوتگارتی!
کوپه رودستر پورشه ویژه‌تر می‌شود

«باکستر ۲۵» شاهکار اشتوتگارتی!

شرکت خودروسازی پورشه تمامی نسخه‌های باکستر ۲۵ را با موتور چهار لیتری مدل GTS ۴.۰ و حداکثر ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سفید به بازار عرضه می‌ کند.

بازار؛ گروه خودرو: خودروسازی پورشه سال ۱۹۹۶ رودستر خود را با نام باکستر معرفی و عرضه بازار کرد. اکنون ۲۵ سال از تولید باکستر می‌گذرد، به تازگی این خودروساز اسپرت‌ساز آلمانی از نسخه ویژه این رودستر کوپه رونمایی کرد.

این نسخه ویژه از باکستر با پسوند ۲۵ معرفی شده است. از نظر ظاهری از کانسپت ۱۹۹۳ الگو گرفته شده است تا ظاهری خاص‌تر داشته باشد. رنگ نقره‌ای که برای این نسخه در نظر گرفته شده، همان حس کانسپت ۱۹۹۳ را القا می‌کند.

«باکستر ۲۵» شاهکار اشتوتگارتی!

همچنین تغییراتی چون رنگ طلایی روی رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی و دریچه‌های ورودی هوا در کنار درهای خودرو چاشنی اسپرت بودن این خودرو را دو چندان می‌کند.

کابین باکستر ۲۵ با صندلی‌های چرمی قرمز رنگ و ادوات داشبورد قرمز رنگ همراه است. علاوه بر این قطعات آلومینیومی تزئینی استفاده شده در کابین، حس اسپرت بودن را در زمان رانندگی بیشتر می‌کند.

مهندسان شرکت پورشه، موتور معروف چهارلیتری تخت باکسر را برای تامین نیروی لازم این رودستر تدارک دیده‌اند. این موتور چهارلیتری که با مدل GTS ۴.۰ ارائه می‌شود، حداکثر ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند

خودروسازی پورشه اعلام کرده که تمامی نسخه‌های باکستر ۲۵ را در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سفید به بازار عرضه می‌کند. جالب است بدانید که باکستر ۲۵ تنها ۱۲۵۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

تمام نسخه‌های ساخته شده با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصر به‌فرد راهی بازار می‌شوند. با وجود اینکه این خودرو رودستر کوپه است، سقف پارچه‌ای نرم قرمزرنگ با نشان باکستر ۲۵ روی آن حک شده است.

«باکستر ۲۵» شاهکار اشتوتگارتی!

مهندسان شرکت پورشه، موتور معروف چهارلیتری تخت(خوابیده) باکسر را برای تامین نیروی لازم این رودستر تدارک دیده‌اند. این موتور چهارلیتری که با مدل GTS ۴.۰ ارائه می‌شود، حداکثر ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

باکستر ۲۵ به سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD مجهزشده است و این سیستم عملکرد خودرو را بهبود و منجربه کاهش اتلاف انرژی در انتقال قدرت می‌شود

برای این پیشرانه دو مدل گیربکس ۶ سرعته دنده دستی و ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک PDK نیز برای مشتریان قابل سفارش است. باکستر ۲۵ با وجود چنین پیشرانه‌ای قدرتمندی، تنها چهار ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست‌یابد.

«باکستر ۲۵» شاهکار اشتوتگارتی!

حداکثر سرعت این رودستر کوپه خاص پورشه ۲۹۳ کیلومتر برساعت است. همچنین باکستر ۲۵ به سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD مجهزشده است. این سیستم عملکرد خودرو را بهبود و منجربه کاهش اتلاف انرژی در انتقال قدرت می‌شود.

برای سیستم تعلیق این خودرو، سیستم تعلیق قابل تنظیم الکترونیکی تعبیه شده است. این نوع سیستم تعلیق می‌تواند کیفیت سواری را بهبود و راحتی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

«باکستر ۲۵» شاهکار اشتوتگارتی!

 خودروسازی پورشه آپشن‌های رفاهی و ایمنی به‌روز برای این رودستر اسپرت درنظر گرفته است. یکی از سیستم‌های ایمنی باکستر ۲۵، سیستم ترمز پیشرفته پورشه است.

این سیستم دیسک‌های سرامیکی-کامپوزیتی با لنت‌های سرامیکی دارد. شرکت پورشه، فروش این رودستر کوپه خاص را از ماه جاری میلادی آغاز کرده است. قیمت پایه‌ای ۹۸ هزار و ۶۰۰ دلار برای باکستر ۲۵ در نظر گرفته شده است

کد خبر: ۸۶٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha