۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
۴۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری کرونا در مازندران ثبت نام کردند
مدیرکل تعاون مازندران:

۴۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری کرونا در مازندران ثبت نام کردند

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به خسارت کرونا بر حوزه کار وکارگری گفت: ۴۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری کرونا در استان ثبت نام کردند.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره بیمه کارگران شاغل در واحدهای تولیدی اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایای کارگران هر ماه نظارت و کنترل می شود و کارفرمایان در این زمینه توجه لازم را دارند.

وی با اشاره به اینکه کرونا تهدیدی فرا روی سلامت کارگران به شمار می رود، افزود: این بیماری خسارت های زیادی به بار آورد و برخی از واحدها را تعطیل و برخی دیگر نیز به صورت نیمه فعال در حال فعالیت هستند.

وی با عنوان اینکه کرونا سبب از دست دادن بسیاری از نیروهای کار در استان شده است، گفت: ۱۱ هزار نفر از کارگران در سال گذشته از مزایای بیمه بیکاری برخوردار شدند.

اصغری اظهار داشت: با شیوع کرونا و بیکاری کارگران ۴۰ هزار نفر از کاران در سامانه برای دریافت بیمه بیکاری کرونا ثبت نام کرده بودند و بخشی از آن ها از مزایای آن بهره مند شدند.

مدیرکل تعاون مازندران یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از واحدها توانستند خود را با شرایط منطبق کنند و نسبت به حفظ نیروها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نامنویسی برای بیمه کرونا قطع شده است، گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا با همکاری بانک ها در استان پرداخت شده است.

وی افزود: فعالان حوزه حمل و نقل، گردشگری، تولید و اصناف از تسهیلات کرونا در استان برخوردار شدند.

کد خبر: ۸۵٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha