۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
۳۰ درصد شرکت های تعاونی مازندران غیرفعال هستند
مدیرکل تعاون مازندران:

۳۰ درصد شرکت های تعاونی مازندران غیرفعال هستند

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران شمار تعاونی های راکد و غیرفعال استان را ۳۰ درصد معادل چهار هزار تعاونی ذکر کرد.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یک سوم تعاونی های استان معادل چهار هزار شرکت تعاونی در استان غیرفعال هستند، شمار تعاونی های فعال را هشت هزار واحد بیان کرد و گفت: این تعاونی ها در بخش های تولیدی و توزیعی و مصرف فعالیت می کنند.

وی مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تعاون را در سال جاری امری مهم بیان کرد و گفت: در این راستا تعاونی های غیرفعال و راکد تعیین تکلیف خواهند شد.

وی از راه اندازی و تشکیل کمیته ای برای تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال و راکد خبر داد و درباره نتایج و دستاوردهای کمیته گفت: کمیته استانی رسیدگی و رفع موانع و پشتیبانی از تعاونی ها در استان تشکیل شده است.

اصغری یادآور شد: در این کمیته مشکلات حقوقی، مالی و مسائل فراروی تعاونی ها رصد و بررسی می شود و در این کمیته، تعاونی ها مورد به مورد بررسی و پایش می شوند.

مدیرکل تعاون مازندران گفت: در این راستا تفاهمنامه ای چهارجانبه بین تعاون و دستگاه های مختلف امضاء شد و مقرر شد برای حمایت از تعاونی ها و توانمندسازی بخش تعاون اقدام شود.

وی تصریح کرد: ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت و مانع زدایی ها از تعاونی ها در استان مصوب و تخصیص داده شده است و پس از پالایش به تعاونی ها پرداخت می شود.

کد خبر: ۸۳٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha