۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
سری ۸ گرن کوپه به صورت محدود به بازار می‌آید
جولان ب‌ام‌و در ژاپن

سری ۸ گرن کوپه به صورت محدود به بازار می‌آید

گروه خودروسازی ب‌ام‌و به تازگی اعلام کرد که سری ۸ گرن کوپه را با ارتقا فنی وعملکردی در تیراژ محدود با ۵ تنوع رنگی ویژه بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی ب‌ام‌و نسخه ویژه‌ای از محصول پرفروش خود یعنی سری ۸ را به بازار ژاپن عرضه می‌کند. سری ۸ ویژه این بازار فقط برای مدت زمان محدودی یعنی از ماه ژوئن تا پایان آن در بازار به فروش خواهد رسید. این خودروساز آلمانی سدان گرن کوپه خود یعنی ۸۴۰ آی را با نسخه ویژه ام اسپرت تولید و عرضه بازار ژاپن خواهد کرد، این مدل تفاوت قابل توجهی در ظاهر و قوای فنی دارد.

این خودروساز باواریایی برای نسخه‌های ویژه ژاپن، تزئینات کروم در داخل و خارج خودرو استفاده کرده است. ب‌ام‌و در نظر دارد تا این خودرو گرن کوپه را در رنگ‌های آبی درخشان، آبی تانزانیتی، خاکستری دراویت، خاکسترقرمز، قرمز درخشان است.

هرچند که این خودروساز آلمانی یک رنگ سفارشی ویژه با هزینه بالاتر سفارش دارد، رنگ ویژه یک آبی تیره رنگ با رگ‌های سیاه است که هارمونی قابل توجهی برای این خودرو ایجاد می‌کند. از دیگر تفاوت‌ها این نسل ب‌ام‌و با سایر ب‌ام‌وهای دیگر رینگ ۲۰ اینچی آلیاژی نسخه ام با طراحی کروم است.

ب‌ام‌و تاکنون هیچ تصویری از نمای داخلی این خودرو ارائه نکرده است، اما صندلی چرمی از نوع مینیو، سقف آلکانتارا، صندلی اسپرت ام، رنگ نیز نسخه ادیشن سفید در نظر گرفته شده است. این خودرو از ترکیب رنگ داخل در تضاد با رنگ بدنه برخوردار بوده، زیرا بازار ژاپن این نوع رنگبندی را می‌پسندند. در این خودرو از یک پیشرانه شش سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو قدرتی معادل ۳۳۵ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.  

ب‌ام‌و در خصوص عرضه ۸۴۰ آی کلکتور که نسخه محدود بوده و به صورت آنلاین در ژاپن عرضه می‌شود، گفت: عملکرد و هندلیک این محصول توام با امکانات عرضه شده در آن متفاوت‌تر بوده، اما مطابق قدرت مورد نیاز بازارهای آن کشور اقدام به عرضه خواهد کرد. نسخه ویژه سری ۸ با یک بسته طراحی ویژه به بازار خواهد آمد.

شاید اغراق نباشد که بگویم عرضه این خودرو در ژاپن زنگ هشداری به سایر خودروسازان این کشور در خصوص عرضه محصولات آلمانی و تمایل خرید مشتریان این بازار به این سبک از خودروها است.

کد خبر: ۸۳٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha