۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
اجرای طرح جامع مالیاتی در استان سمنان/ مودیان اقدام کنند
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:

اجرای طرح جامع مالیاتی در استان سمنان/ مودیان اقدام کنند

سمنان- انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: با شیوع ویروس کرونا هوشمند سازی و اجرای طرح جامع مالیاتی با هدف الکترونیکی کردن فرآیندهای مالیاتی در سطح استان اجرا شد.

جواد انوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا هوشمند سازی و اجرای طرح جامع مالیاتی با هدف الکترونیکی کردن فرآیندهای مالیاتی در سطح استان اجرا شده است، ابراز کرد: این طرح برای سهولت عملیات مالیاتی و برقرای عدالت مالیاتی به مودیان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه از این پس ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی الکترونیکی خواهد بود، بیان کرد: این طرح با هدف توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان در حوزه مکانیزاسیون فرایندها اجرایی شده است.

مراجعه به سامانه الکترونیکی
مدیرکل مالیاتی استان سمنان بیان کرد: تعداد زیادی از مودیان مالیاتی با مراجعه به سایت tax.gov.ir نسبت به فعال کردن ابلاغ الکترونیکی خود اقدام و انتظار می رود سایر مودیان هم با استفاده از این طرح بتوانند از مزایای ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی بهره مند شوند.

انوری با بیان اینکه وصول درآمدهای مالیاتی استان سمنان  زمینه ساز رعایت عدالت مالیاتی خواهد شد، گفت: با اجرای این طرح به دنبال کاهش هزینه وصول مالیات و افزایش رضایتمندی مودیان مالیاتی هستیم و با این روش تشــخیص علی الراس حذف ورســیدگی هابرمبنای اظهارنامه مودیان صــورت خواهدپذیرفت .

وی ازود: آن دسته از مودیانی که از ارسال اظهار نامه مالیاتی در مهلت قانونی خودداری کرده اند نیز بر اساس اطلاعات و فعالیت های اقتصادی موجود آنها در پایگاه اطلاعات مالیاتی، کسب شده از طرح جامع مالیاتی، نسبت به صدور اظهارنامه برآوردی و مطالبه مالیات به موجب برگ تشخیص و ابلاغ آن اقدام می کنند.

کد خبر: ۸۲٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha