۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
پرداخت ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد؛

پرداخت ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از پرداخت ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری فعال استان توسط بانک‌های عامل برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده  اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری دراستان ۲۲۱ فقره پرونده تشکیل شده که ۱۱۴ واحد با پرداخت ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات از این واحدهای گردشگری با اشتغالزایی ۱۲۵ نفر حمایت شده است و پرونده مابقی واحدها به تعداد ۷۹ واحد در دست بررسی و تکمیل مدارک است.

وی افزود: تا کنون واحدهای گردشگری در استان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل‌ها  و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی در استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه پروژه‌های گردشگری استان به حمایت همه جانبه از سوی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارند، اضافه کرد: از بانک‌های استان درخواست شده تا شرایط آسان پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری را فراهم کنند و از این طرح‌ها حمایت بیشتری انجام دهند.

کد خبر: ۸۲٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha