۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
۱۹۷ میلیارد ریال برای زیرساخت های گردشگری ایلام هزینه شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

۱۹۷ میلیارد ریال برای زیرساخت های گردشگری ایلام هزینه شد

ایلام- شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: طی یک سال گذشته ۱۹۷ میلیارد ریال برای پروژه های زیرساخت گردشگری ایلام هزینه شده است.

فرزاد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۲۳ پروژه زیرساخت گردشگری در استان با اعتباری بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال از محل دور اول سفر ریاست جمهوری و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، اجرا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: برای پیشرفت و رونق صنعت گردشگری زیرساخت‌های گردشگری باید دستخوش تحول قرار گیرند.

وی از اعطای مبلغ ۱۶۸ میلیارد ریال تسهیلات به کارگاه های صنایع دستی در قالب تبصره ۱۸ خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری و بوم گردی استان نیز پرداخت شده است.

شریفی تصریح کرد: گردشگری یک صنعت اشتغال‌زاست که در کشورهای مختلف سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای توسعه این صنعت انجام شده و استان ایلام در زمینه گردشگری قابلیت‌های فراوانی دارد که می‌توان از آنها در زمینه رشد گردشگری و حل مشکل اشتغال استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تصریح کرد: با توجه به غنای ظرفیت های گردشگری در استان، ایجاد بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha