۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
استقبال کارفرمایان مازندران از طرح یارانه دستمزد خوب بوده است
مدیرکل تعاون مازندران:

استقبال کارفرمایان مازندران از طرح یارانه دستمزد خوب بوده است

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران با بیان اینکه حمایت از نیروی کار و بنگاه های آسیب دیده هدف طرح یارانه دستمزد است، گفت: استقبال خوبی از این طرح در استان شده است.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح یارانه دستمزد در استان از اشتغال دو هزار و ۳۰۰ نفر در این طرح خبر داد و گفت: حمایت از نیروی کار در واقع تحقق شعار سال جاری بوده و باید در این راستا مانع زدایی و پشتیبانی صورت گیرد.

وی طرح یارانه دستمزد را از جمله اقدامات برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و نیروی کار بیان کرد و گفت: حمایت از تولید داخلی و بنگاه های آسیب دیده و افزایش فرصت اشتغال از جمله اهداف این طرح است.

اصغری با اشاره به اجرای طرح یارانه دستمزد در استان گفت: مازندران جزو سه استان برتر در این زمینه است و مازندران دو هزار و ۳۹ تعهد قرارداد داشت که حدود دو هزار و ۴۰۰ نفر در استان تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل تعاون مازندران یارانه دستمزد را نوعی مشوق و امتیاز دانست و گفت: کارفرمایانی که نیروهای بیکار دیپلم به بالا را جذب کنند از یارانه دستمزد برخوردار می شوند.

وی گفت: این یارانه بلافاصله و بدون واسطه در اختیار کارفرما قرار می گیرد و مبلغ آن به ازای هر قرارداد ۷۰۰ هزار تومان بوده و استقبال خوبی صورت گرفته است.

اصغری یادآور شد: طرح یارانه دستمزد در شهرهای آمل، ساری، بابل و قائمشهر بیشترین استقبال را داشته است.

کد خبر: ۸۱٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha