۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
تسهیلات کرونایی به ۲۵ هزار نفر در مازندران پرداخت شد
مدیرکل تعاون مازندران:

تسهیلات کرونایی به ۲۵ هزار نفر در مازندران پرداخت شد

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران گفت: تاکنون ۸۸ درصد تسهیلات جبران خسارت کرونایی به ۲۵ هزار مشمول این طرح پرداخت شده است.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در سال قبل در استان پرداخت شد، افزود: این در حالی است که هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای این بخش درنظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم استان در زمینه پردخت تسهیلات کرونایی ادامه داد: بیش از ۲۵ هزار نفر در استان تاکنون از تسهیلات جبران خسارت کرونا بهره مند شدند و واحدهای تولیدی، غیرتولیدی، خدماتی و غیره از مزایای آن برخوردار شدند.

وی یادآور شد: فعالان خدمات مسافری و بخش های مختلف از تسهیلات جبران خسارت کرونا بهره مند شدند و تاکنون ۸۸ درصد تعهدات کرونایی پرداخت شده است.

اصغری همچنین با اشاره به صادرات محصولات شرکت های تعاونی در استان اظهار داشت: طی سه سال قبل محصولات مختلفی از جمله مرکبات توسط شرکت های تعاونی به کشورهای مختلف صادر شده که ارزش ان بیش از ۶۰ میلیون دلار بوده است.

مدیرکل تعاون مازندران شمار شرکت های تعاونی فعال در استان را ۱۴ هزار واحد بیان کرد و گفت: از این تعداد ۹۰۰ شرکت تعاونی طی سه سال گذشته ثبت شده است.

کد خبر: ۸۱٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha