۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
بخشودگی اجاره‌ بهای اماکن ورزشی آذربایجان‌غربی
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

بخشودگی اجاره‌ بهای اماکن ورزشی آذربایجان‌غربی

ارومیه- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: اجاره‌ بهای اماکن ورزشی موضوع ماده ۸۸ این اداره‌کل در روزهای تعطیلی اجباری به خاطر شیوع بیماری کرونا شامل بخشودگی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از ایرنا، کیومرث پورایراندوست روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این اقدام با هدف بسیج همگانی به‌منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا و سلامت جامعه هدف به‌خصوص جامعه ورزشی و جوانان در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا اقدامات پیشگیرانه‌ نیز از هفته‌های قبل در استان آغاز شده است اظهار داشت: بر همین اساس تمامی اماکن، سالن‌های ورزشی و استخرها تعطیل و مسابقات ورزشی و برنامه‌های جمعی حوزه‌های ورزش و جوانان، سمینارها، کارگاه‌ها و همایش‌ها نیز لغو شده است.

پورایراندوست اضافه کرد: براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و ابلاغ‌های استانی ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های زیرمجموعه ورزش و جوانان استان انجام شده است.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی افزود: همه موظفند با همکاری‌های لازم و رعایت نکات و دستورالعمل‌های ستاد کشوری و استانی کرونا، اطلاعیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رسانه ملی نیز اجرا شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی استان براساس ابلاغ ستاد استانی پیشگیری از کرونا و دستورالعمل‌های کارگروه ملی مدیریت و مقابله با کرونا، برای اینکه مستاجران موضوع ماده ۸۸ متضرر نشوند، از زمان ابلاغ صدور بخشنامه تصمیم گرفته شد در بازه زمانی تعطیلی اماکن ورزشی تحت نظر این اداره کل، وجهی از اجاره‌کنندگان دریافت نشود و آنها مشمول بخشودگی اجاره در این ایام قرار گیرند.

پورایراندوست گفت: امیدواریم با رعایت همه بخشنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و مجموعه مدیریت عالی استان، گام‌های بزرگی در شکست ویورس کرونا برداشته شود.

کد خبر: ۸٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha