۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
۲ شرکت تولیدی در زاهدان اقدام به تولید ماسک و محصولات شوینده کردند
سرپرست صمت سیستان و بلوچستان:

۲ شرکت تولیدی در زاهدان اقدام به تولید ماسک و محصولات شوینده کردند

زاهدان - سرپرست صمت سیستان و بلوچستان گفت: دو شرکت تولیدی زاهدان برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه اقدام به فعالیت جدی در زمینه تولید ماسک و محصولات شوینده و ضدعفونی کننده کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمودرضا رحمتیان در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی نساجی و محصولات شوینده که با حضور سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شد، اظهار داشت: یک خط تولید شرکت هامون بافت کویر زاهدان در زمینه تولید ماسک فعال شده و قرار است در مرحله اول ۲۰ هزار ماسک تولید کند.

وی گفت: براساس اعلام مدیر عامل این شرکت در مرحله اول ماسک‌ها به صورت رایگان و از طریق دستگاه‌های ذیربط توزیع خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: برنامه ریزی تولید دو میلیون ماسک در این مجموعه صورت پذیرفته و در حال تأمین مواد اولیه هستند و در صورت تأمین و با توجه به بحران پیش آمده روند تولید ادامه دار خواهد بود.

وی بیان کرد: در بازدید از مجموعه شرکت صنایع بهداشتی مروارید هامون و با تلاش مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه به زودی انواع ژل های ضدعفونی تولید و در اختیار هم استانی‌ها قرار خواهد گرفت.

رحمتیان ادامه داد: با شروع تولید این مواد ۱۵ تا ۲۰ درصد نیاز سیستان و بلوچستان در این شرایط تأمین خواهد شد.

وی گفت: مدیران این دو واحد تولیدی اعلام کردند به صورت جهادی و بسیجی وار در خدمت مردم استان هستند و در راستای این وظیفه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود تا بزودی با همکاری همه دستگاه‌ها کرونا راشکست دهیم.

کد خبر: ۷٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha