۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
تسهیل تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز بازرگان
مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران اعلام کرد

تسهیل تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز بازرگان

کاخکی، مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران گفت: تردد کامیون‌های حامل کالا از مرز بازرگان که طی چند روز گذشته با مشکلاتی مواجه شده بود، با همکاری‌های مسئولان گمرک ایران و ترکیه، تسهیل شد.

به گزارش بازار، حسین کاخکی، مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران با بیان این مطلب گفت: به دنبال مذاکرات این دفتر با مقامات گمرک ترکیه مشکل توقف و تردد کامیون‌های حامل کالا در مرز بازرگان به طور نسبی روان شد و از حجم کامیون‌های متوقف در پشت مرز کاسته شده است.

وی با اشاره به اقدامات و تسهیلات فراهم شده در این مرز افزود: از اواخر هفته گذشته به علت برخی ناهماهنگی‌های مرزی و محدودیت‌های ایجاد شده از سوی ترکیه کامیون‌های حامل کالا و رانندگان آن‌ها برای ورود به ترکیه با مشکلاتی مواجه شده بودند که در پی گفتگوهای انجام شده از روز جمعه تردد کامیون‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل گمرک ایران با اعلام آمار تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی عبوری از مرز بازرگان در روز گذشته گفت: روز گذشته تعداد ۳۴۶ کامیون از مرز بازرگان وارد کشور ترکیه شد که از این تعداد، ۲۹۹ کامیون ایرانی و ۴۷ کامیون خارجی بوده است.

کاخکی افزود: طی روز گذشته همچنین تعداد ۳۹۴ کامیون از مرز بازرگان وارد کشور شده که از این تعداد ۲۶۳ کامیون ایرانی و ۱۳۱ کامیون خارجی بوده است.

کد خبر: ۷۹٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha