۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
نادیده گرفتن توان داخلی، عامل شرایط بد اقتصادی است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

نادیده گرفتن توان داخلی، عامل شرایط بد اقتصادی است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط بی ثبات اقتصادی امروز و نارضایتی مردم از بی ثباتی قیمت ها، محصول نگاه به غرب و نادیده گرفتن توان و ظرفیت‌های داخلی است.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در مجتمع آیه‌ها در مشهد، گفت: ممکن است مواضع ما از جهت سیاسی متفاوت باشد، اما در حل مشکلات مردم در حوزه مسائل اقتصادی هرگز نگاه سیاسی نداریم و هرکاری بتوانیم با این دولت انجام می‌دهیم؛ زیرا وظیفه شرعی و اخلاقی ما است.

او با اشاره به اینکه امروز باید بنیه اقتصادی کشور را قوی و اثر تحریم را خنثی کنیم، تصریح کرد: پیروزی انقلاب و بزرگ‌ترین موفقیت‌های فنی و علمی ما زمانی اتفاق افتاد که جوانان و مردم در صحنه بودند.

رئیس خانه ملت در ادامه گفت: جوانان بدانند برای اینکه انقلاب به اینجا برسد رنج و زحمت زیادی کشیده شده است و افرادی پشت پا به دنیا زده و جانشان را در این راه گذاشته‌اند؛ بنابراین ما در بسیاری از مباحث از جمله اقتصادی نیازمند این فرهنگ هستیم.

او متذکر شد: اگر امروز در مسائل داخلی دچار مشکل هستیم، چون برخی مدیران باورشان به سنت‌های الهی نیست.

دکتر قالیباف با اشاره به اینکه در زمان بنی صدر برای حضور در جبهه باید دژبانی را دور می‌زدیم، اظهار کرد: زمانی که در دفاع مقدس مبتنی بر سنت‌های الهی حرکت کردیم بلافاصله پیروز شدیم؛ در اقتصاد هم امروز به همین تفکر نیاز داریم.

او با بیان اینکه سنت‌های الهی قابل تبدیل نیست و انقلاب اسلامی یک معجزه اجتماعی مبتنی بر سنت‌های الهی بود، خطاب به جوانان گفت: ما امروز نیازمند این چنین معجزه اجتماعی هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بحث اقتصاد و مدیریت کشور مبتنی بر سنت‌های الهی حرکت کنیم، تمامی مشکلات ما قابل حل است، اگر مدیرانی که باید برای اقتصاد تصمیم بگیرند در میدان باشند در این حوزه هم مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۷۸٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha