۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
رشد ۱۳۷۴۵ واحدی شاخص کل در پایان معاملات روز دوشنبه
گزارش لحظه ای بورس/ ۱۲ اسفند۹۸؛

رشد ۱۳۷۴۵ واحدی شاخص کل در پایان معاملات روز دوشنبه

شاخص کل با رشد ۱۳۷۴۵ واحدی در آستانه فتح کانال ۴۳۰ هزار واحدی قرار گرفته و به میزان ۵۲۹۳۲۵ واحد رسید. 

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل با رشد ۱۳۷۴۵ واحدی در آستانه فتح کانال ۴۳۰ هزار واحدی قرار گرفته و به میزان ۵۲۹۳۲۵ واحد رسید. 

شاخص کل نسبت به دیروز رشد ۲.۶۷ درصدی را نشان داده و شاخص کل قیمت هم وزن به رشد ۲.۵۶ درصد رسید، شاخص آزاد شناور ۲.۶۵، شاخص بازار اول ۲.۳۵ و شاخص بازار دوم رشد شگفت انگیز ۳.۱۳ درصد را تجربه کرده است.

نمادهای فارس، فولاد، اخابر، رمپنا، فملی و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بر جای گذاشته و نمادهای وبملت، وتجارت، خودرو، خساپا، فملی پربیننده ترین نمادهای بورسی در معاملات روز دوشنبه بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱.۱۲ درصدی در جای بهتری نسبت به روز قبل قرار گرفت، شاخص صنعت رشد ۲.۷۲ درصدی را نشان می دهد و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر ۱.۷۷ و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ نیز ۱.۴۸ درصد نسبت به دیروز رشد داشته است، نمادهای فرابورس، مادیرا، سمگا، ذوب و ومهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای دماوند و مارون نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشتند.

نمادهای ذوب، چکاپا، سمگا، حریل، کرمان و هرمز پربیننده ترین نمادهای فرابورسی در معاملات امروز بودند، ۲۹۸ نماد بورسی در معاملات امروز مثبت بوده و تنها ۴۷ نماد منفی بودند، ۲۳۷ نماد فرابورسی نیز مثبت و ۶۵ نماد در ناحیه قرمز رنگ قرار داشتند. ۸ نماد بورسی و ۹ نماد فرابورسی نیز بدون تغییر باقی ماندند.

کد خبر: ۷٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha