۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
یک هزار واحد مسکن مهر میارکلا ساری نیمه کاره است
مدیرکل تعاون مازندران:

یک هزار واحد مسکن مهر میارکلا ساری نیمه کاره است

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون مازندران گفت: از مجموع واحدهای مسکن مهر میارکلای ساری هزار و ۷۰۰ واحد مربوط به تعاونی بوده که هزار واحد نیمه کاره است.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر میارکلا تعاونی است، گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ واحد مسکن مهر این منطقه تحویل شد و بقیه تا عید کلید آن تحویل می شود.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی مسکن مهر میارکلا بیش از ۸۵ درصد است، افزود: یکی از بلوک های این مسکن دارای پیشرفت ۶۶ درصدی است.

وی به افتتاح مسکن مهر تعاونی فرهنگیان در بابلسر اشاره و اضافه کرد:امیدواریم باقیمانده طرح های مسکن مهر تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرکل تعاون مازندران قیمت تمام شده مسکن مهر را در استان به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: قرار است ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های مسکن مهر تزریق شود.

اصغری با اظهار اینکه مسکن مهر میارکلا تا پایان سال تکمیل می شود، افزود: در حال حاضر مهمترین مسئله تامین زیرساخت ها نظیر آب، برق و فاضلاب است.

اصغری با اجرای به طرح های تعاونی و تولیدی و افتتاح پروژه های گلخانه ای در استان گفت: ۳۱ طرح گلخانه ای در خرماکلای قائمشهر بهره برداری شده است.

کد خبر: ۷۳٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha