۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
۷۰ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه گذاری شده است
استاندار ایلام:

۷۰ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه گذاری شده است

ایلام- استاندار ایلام گفت: طی چند سال گذشته ۷۰ هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف ایلام سرمایه گذاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در این مدت عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به رغم شرایط سخت کنونی خوب و مثبت بوده است.

وی در ادامه گفت: از این رو در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، طرح یارانه دستمزدو طرح کارورزی جزء استان های برتر کشور قرار داریم.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در استان ایلام بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این ‌میزان تاکنون حدود ۱۱۰ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: در چهار ساله دوم دولت تدبیر و امید در استان حدود ۶۵ تا ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: این سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و آب و خاک و کشاورزی، زیرساخت و جاده ای و ... انجام شده است که لیست نام پروژه میزان اعتبار همه آنها موجود است و در صورتی که اصحاب رسانه تمایل داشته باشند در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: نرخ بیکاری در استان بر طبق گزارش مرکز آمار ایران کاهش یافته اما این به معنای ریشه کن شدن بیکاری در استان نیست.

نماینده عالی دولت در استان افزود: نرخ بیکاری استان در سال ۹۱ بالای ۱۷ درصد بوده است و الان در سه ماهه زمستان ۹۹ به ۵.۱ درصد رسیده است اما همچنان بالای ۱۶ هزار بیکار در استان داریم.

کد خبر: ۷۳٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha