۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
پروازهای فرودگاه مهرآباد طبق برنامه انجام می‌شود
راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد:

پروازهای فرودگاه مهرآباد طبق برنامه انجام می‌شود

مرادی، راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: پروازهای فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن، مطابق برنامه از پیش تعیین شده انجام می‌شود و مسافران باید حداقل یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند.

به گزارش بازار، ابراهیم مرادی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی و با اشاره به مراسم جشن ۲۲ بهمن در خیابان‌های منتهی به این فرودگاه افزود: مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری این روز بزرگ که در سال جاری مطابق با دستورالعمل‌های کرونا جایگزین راهپیمایی هر ساله شده است، می‌توانند از مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند از بزرگراه شهید ستاری به سمت جنوب، وارد بزرگراه شهید لشکری شده و در ادامه از سه راهی فرودگاه، وارد خیابان فرودگاه مهرآباد شوند.

عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: برای خروج مسافران فرودگاه نیز خیابان معراج در دسترس است و مسافران می‌توانند از آن خیابان به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج و همچنین از دور برگردان مقابل خیابان آپادانا مجدد به بزرگراه شهید ستاری دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

مرادی گفت: به دلیل وجود محدودیت در مسیرهای دسترسی به فرودگاه، مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که یک ساعت پیش از پرواز، برای انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

کد خبر: ۷۳٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha