۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی گمرک منصوب شد
با حکم سید مهدی میراشرفی

مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی گمرک منصوب شد

رئیس کل گمرک ایران حسن علیدوستی را به سمت مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی گمرک ایران منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از گمرک ایران، با حکم سید مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران حسن علیدوستی مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی گمرک ایران شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی گمرک با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل و تنی چند از مدیران و کارشناسان این معاونت در محل ستاد مرکزی گمرک برگزار شد.

علی بعیدی مفردنیا، معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک در این مراسم با اشاره به اهمیت تبادل الکترونیکی اطلاعات بین سازمان‌ها و اجرای روش‌های مدیریت نوین از جمله مدیریت دانش، بر ضرورت برنامه‌ریزی و تلاش در جهت تحقق اهداف و توسعه‌ای گمرک هوشمند تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات غلامرضا صفاری طاهری که اخیراً با حکم رئیس کل گمرک به سمت مدیرکل گمرک فرودگاه  امام خمینی(ره) منصوب شده است، برای حسن علیدوستی مدیرکل جدید دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی آرزوی موفقیت کرد.

براساس این گزارش، در این جلسه همچنین پس از ارائه گزارشی کوتاه توسط مدیرکل سابق دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی، حسن علیدوستی ابراز  امیدواری کرد که به حمایت و همکاری مدیران و کارکنان بتوان از عهده انجام وظایف محوله به نحو مطلوب برآید.

علیدوستی پیشتر مسئولیت کمیسیون حل اختلاف گمرکی را برعهده داشت.

کد خبر: ۷٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha