۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
تجارت و بازاریابی در دنیای مجازی
تسهیلات ویژه نمایشگاه مجازی ایران برای اعضای اتاق تهران؛

تجارت و بازاریابی در دنیای مجازی

با تعامل اتاق بازرگانی تهران با برگزارکنندگان نخستین نمایشگاه مجازی ایران، اعضای اتاق که در تشکل‌های وابسته به اتاق عضویت دارند و قصد شرکت در این نمایشگاه و عرضه محصولات و خدمات خود را داشته باشند می‌توانند از تخفیف ٣٠ درصدی بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، نخستین نمایشگاه مجازی ایران در پی رایزنی و تعامل اتاق بازرگانی تهران برای آن دسته از اعضای این اتاق که عضو تشکل‌های وابسته به اتاق بازرگانی (ایران و تهران) یا اتاق‌های مشترک هستند، علاوه بر تخفیف ١۵ درصدی عضویت در اتاق بازرگانی تهران و اتاق‌های مشترک، تخفیف مازاد ١۵ درصدی برای حضور در این نمایشگاه در نظر گرفته است.

اعضای این اتاق می‌توانند علاوه بر دریافت تخفیف ١۵ درصدی مربوط به عضویت در این اتاق بازرگانی به منظور حضور در نخستین نمایشگاه مجازی ایران که از ۵ تا ٢٠ اسفندماه برگزار خواهد شد، از امتیاز تخفیف مازاد ١۵ درصدی برای اعضای تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی ایران یا اتاق‌های بازرگانی مشترک ایران برخوردار شوند.

این نمایشگاه، با حمایت اتاق بازرگانی تهران و ایران برگزار خواهد شد و کلیه اتاق‌های بازرگانی استانی، اتاق‌های مشترک و تشکل‌ها در این نمایشگاه غرفه رایگان دریافت می‌کنند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه بهبود فضای کسب‌وکار برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار در دوران شیوع ویروس کرونا بوده و مشارکت‌کنندگان در آن، فضای مناسبی را جهت نمایش آخرین دستاوردها و تولیدات خود پیش رو خواهند داشت.

علاقمندان برای حضور در نمایشگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت کاتالوگ دیجیتال از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس www.iranvirtualexpo.com اقدام کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۷۵۲۳۲ تماس بگیرند.

کد خبر: ۷۱٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha