۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
ورود و خروج در محورهای مواصلاتی استان تهران از ۲ میلیون تردد عبور کرد
طی ۲۴ ساعت اخیر؛

ورود و خروج در محورهای مواصلاتی استان تهران از ۲ میلیون تردد عبور کرد

تهران- مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به افزایش تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: ورود و خروج در محورهای مواصلاتی استان تهران از ۲ میلیون تردد عبور کرده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳۷ هزار و ۴۹۵ وسیله نقلیه به استان تهران وارد شده اند.

وی جمع خروجی وسایل نقلیه از استان تهران را ۲۴۹ هزار و ۹۸۷ دستگاه اعلام کرد و بیان داشت: این ارقام در مقایسه با ۴۸ ساعت گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده در محورهای مواصلاتی استان تهران از دو میلیون وسیله نقلیه نیز عبور کرده است که در مقایسه با ۴۸ ساعت گذشته اختلاف ۵۳ هزار تایی را داشته است.

مصدقی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی برای ارتفاعات فشم، دیزین بارش‌های پراکنده از امشب خواهیم داشت اما اصل بارش‌ها برای استان تهران طبق پیش‌بینی‌های انجام شده از فردا عصر به شکل برف، بوران و کولاک در حوزه‌های شرق و شمال شرق استان تهران خواهد بود.

وی گفت: از همه مسافران می خواهیم با توجه به پیش بینی ها و احتمال وقوع حوادث جاده ای نکات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر: ۷۰٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha