۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
رشد فروش در گزارش ۹ماهه «فزرین»

رشد فروش در گزارش ۹ماهه «فزرین»

شرکت زرین معدن آسیا در گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ از افزایش میزان و مبلغ فروش این دوره در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت زرین معدن آسیا در آخرین گزارش ۹ماهه خود به سود انباشته یک هزار و ۱۵۹میلیارد ریالی اشاره کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۷۱درصدی همراه شده است. همچنین سود هرسهم این شرکت از ۳۲۲ریالی در سال گذشته با رشد ۸۶درصدی به مبلغ ۶۰۰ریال رسیده است.

این شرکت در دوره ۹ماهه سود عملیاتی را ۷۳۷میلیارد ریال و سود خالص را ۶۴۸میلیارد ریال اعلام کرد که به ترتیب با رشد ۱۵۵ و ۲۱۰درصدی همراه شد.

فزرین در ۹ماهه سال مالی گذشته ۴۰هزار و ۵۳۶تن از محصولات خود را به مبلغ یک هزار و ۱۳۸میلیارد ریال به فروش رسانده بود که در ۹ماهه سال مالی جاری با رشد مناسب به حجم ۶۵هزار و ۱۲۲تن و به مبلغ ۲هزار و ۷۰۸میلیارد ریال رسید.

هدف این شرکت در بخش تولید، ارتقای سطح تولید شرکت به ظرفیت عملی بوده و در بخش فروش نیز یافتن مشتریان جدید داخلی و خارجی از اهداف اصلی شرکت است. همچنین شرکت جهت ارتقای سود دهی در صدد برنامه ریزی دقیق تر برای فروش در زمانهایی که L.M.E در بالاترین نرخ قرار دارد، هست.

  «فزرین» در نظر دارد در آینده نزدیک سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان را (که ۵۴ درصد سهام آن متعلق به شرکت زرین معدن آسیا است) در فرابورس ایران عرضه کند. فرآیند پذیرش شرکت و درج نماد شرکت مذکور در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شده و و عرضه آن در آینده انجام خواهد شد.   شایان ذکر است این شرکت به منظور حفظ درصد سرمایه گذاری خویش در شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، در شهریور ماه سالجاری در افزایش سرمایه شرکت مذکور مشارکت کرد.

این شرکت در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ یک درصد از سهام شرکت دانش بنیان نوع یک بین المللی صنعت و معدن آیرما را که در زمینه اکتشاف و بهره برداری از معادن، کانه آرایی، فرآوری فلزات غیر آهنی و آلیاژها، تولید فلزات با ارزش افزوده بالا از پسماندها و عناصر معدنی همچون کبالت، نیکل، کادمیوم، ژرمانیوم و ... فعالیت می کند خریداری کرده است.

کد خبر: ۶۹٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha