۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی حمایت می‌شوند/ کاهش بروکراسی اداری در اردبیل
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل:

طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی حمایت می‌شوند/ کاهش بروکراسی اداری در اردبیل

اردبیل- خلیلی، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل با اشاره به حمایت از طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی گفت: پروسه سرمایه‌گذاری در اردبیل کاهش یافته و به حداقل می‌رسد.

بهروز خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کاهش بروکراسی‌های اداری و نیز استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کاهش پروسه آن یک اولویت اساسی است و در این زمینه به دنبال حمایت از سرمایه‌گذاران و نیز احصاء و شناسایی نیازها هستیم.

وی با اشاره به این که حمایت از سرمایه‌گذاران روز به روز در حال افزایش و تقویت‌سازی است، بیان کرد: در این زمینه به دنبال افزایش حمایت‌های لازم از بُعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستیم و تمام تلاش و جدیت ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این راستا است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: حمایت از طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی یکی از دیگر برنامه‌های ما است که برای ایجاد رغبت و اشتیاق در بین سرمایه‌گذاران به دنبال تحقق آن هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.

خلیلی اظهار کرد: طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری هم‌اکنون در حال بررسی است و در این زمینه انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اجرای این طرح همکاری‌های لازم را داشته باشند و در تولید و اشتغال‌زایی پیشگام عمل کنند.

وی تصریح کرد: دستیابی به نتایج مطلوب و مناسب با همکاری دستگاه‌های مربوطه با در نظر گرفتن ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف اعم از دامپروری، گردشگری، توریسم درمانی و غیره زمینه‌ساز رونق و توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

خلیلی ادامه داد: بهره‌مندی از طرح‌ها و برنامه‌های مناسب برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری اولویت اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و به تمامی اهداف خود در تحقق سال جهش تولید جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۶۹٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha