۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
۵۷ طرح صنعتی و تولیدی در مشگین شهر افتتاح می‌شود
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

۵۷ طرح صنعتی و تولیدی در مشگین شهر افتتاح می‌شود

اردبیل- صمدی، فرماندار مشگین شهر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۷ طرح صنعتی، تولیدی و عمرانی در مناطق مختلف مشگین شهر به بهره برداری می‌رسد.

اکبر صمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۷ طرح صنعتی، تولیدی و عمرانی در مناطق مختلف مشگین شهر به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: این پروژه ها  زمینه و فرصت اشتغال برای ده ها نفر از جوانان منطقه را فراهم می آورد.

وی سرمایه گذاری برای اجرای این طرح ها و پروژه ها را بیش از ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در مناطق شهری و روستایی با بهره برداری از این پروژه‌ها شاهد عمران و توسعه در بخش های زیربنایی خواهیم بود.

فرماندار مشگین شهر افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار خواهد شد که قطعا از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده خواهیم کرد.

صمدی خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه فجر با حضور در مناطق روستایی سعی خواهیم کرد تا طرح ها و پروژه ها را افتتاح کرده و دیداری را نیز با اهالی برگزار کنیم تا با شنیدن درد دل ها و مطالبات آنها برنامه ریزی برای اجرای و تأمین خواسته های آنها را در سال جدید برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در شهرستان مشگین شهر طرح های خوب صنعتی، تولیدی و اشتغالزا در سال جهش تولید در حال اجراست که با بهره برداری از آنها زمینه و فرصت تحول در این منطقه فراهم می آید.

صمدی یکی از برنامه ها و طرح های اولویت دار را تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر و تلاش برای اتصال این بزرگراه به اهر اعلام کرد و ادامه داد: در کنار این پروژه، طرح های متعددی در حوزه کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان آماده بهره برداری است که عمده این طرح ها با مشارکت سرمایه گذاران اجرایی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: در ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیمی را در شهرستان مشگین شهر شاهد هستیم به طوریکه در اکثر مناطق شهری و روستایی این شهرستان اهالی از نعمت آب، برق، گاز و همچنین فیبر نوری بهره مند هستند.

فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب شهرستان مشگین هم در بخش صنعت و هم کشاورزی و گردشگری بتواند با تبدیل قابلیت ها به وضعیت بالفعل مسیر توسعه را به سرعت طی کند.

کد خبر: ۶۹٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha