۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
۲۵۰ خانه ورزشی در کشور تا پایان سال تجهیز می شود
مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

۲۵۰ خانه ورزشی در کشور تا پایان سال تجهیز می شود

لرستان- مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه تا پایان سال ۲۵۰ خانه ورزش در سراسر کشور تجهیز می شود عنوان کرد: با توجه به اینکه موج کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت، لزوم مراکز شاد و ورزشی برای جوانان یک نیاز است که امروز ۲۲ خانه ورزشی در مناطق محروم لرستان تجهیز می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید سلیمانی ظهر امروز در حاشیه مراسم رزمایش ورزش احسان که در سالن ورزشی شهید چاغروند برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه حمایت از محرومین و شکوفا کردن استعدادها در این مناطق ماموریت هایی دارد که یکی از محورهای این ستاد در بحث ورزش، تجهیز خانه های ورزش خصوصا در مناطق محروم است.

وی با اشاره به تجهیز ۲۲ خانه ورزشی در لرستان افزود: امروز ۲۲ خانه ورزش در استان تجهیز می شوند که در این راستا تمرکز ویژه ای بر روی ورزش کشتی در استان صورت گرفته که توافقات خوبی انجام شد.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: یکی از اقدامات در نظر گرفته شده، تجهیز سالن های کشتی است که تمرکز بر استعداد یابی در مناطق محروم مد نظر قرار دارد.

سلیمانی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۵۰ خانه ورزش در سراسر کشور تجهیز می شود عنوان کرد: با توجه به اینکه موج کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت، لزوم مراکز شاد و ورزشی برای جوانان یک نیاز است که امروز ۲۲ خانه ورزشی در مناطق محروم استان تجهیز می شوند.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا خصوصا خانواده های ورزشکاری که از کرونا آسیب دیده اند امروز انجام می شود.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در راستای حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بسته های معیشتی تهیه و توزیع شده است.

کد خبر: ۶۹٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha