۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
«ب ام و» ایکس ۴ «فیس لیفت» می ‌شود
نگاهی به محصول جدید باواریایی

«ب ام و» ایکس ۴ «فیس لیفت» می ‌شود

ب ام و ایکس ۴ پس از دو سال ورود به بازار دستخوش فیس لیفت قرار گرفته که گروه خودروسازی ب ‌ام‌ و در اواخر سال جاری این محصول را معرفی خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: ب ام و ایکس ۴ دو سال است که به بازار راه یافته و از زمان ورود تا کنون برای نخستین بار دستخوش فیس لیفت قرار گرفته است. در اواخر سال ۲۰۲۰ تصاویر جاسوسی از نمونه فیس لیفت ایکس ۴ منتشر شد. هرچند که عمده تغییرات فیس لیفتی این خودرو مربوط به سپرهای جلو و عقب، کاپوت، جلو پنجره و چراغ‌ ها است. ورودی‌ های هوا تعبیه شده روی سپر ها تا حدودی تغییر یافته، این مورد سبب شده که بهبود آیرودینامیک نیز برای این خودرو حاصل شود. علیرغم وجود استتار برای خودرو، گرافیک چراغ ها تغییر یافته و از ال ای دی در آن استفاده شده است.

ایکس ۴ به یک پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژر با قدرت ۴۷۳ اسب بخار مجهز شده که می ‌تواند ۶۰۰ نیوتن متر تولد کند. هرچند که در این اس یو وی از سیستم آی درایو برای عملکرد بهتر در مسیرهای خارج جاده استفاده شده، اما باید منتظر بود تا پس از عرضه به بازار عملکردش چگونه خواهد بود. گفتنی است که استانداردهای به کار رفته در این خودرو ارتقا و کیفیت آن افزایش یافته است. گروه خودروسازی ب‌ ام ‌و در اواخر سال جاری این محصول را معرفی خواهد کرد.

کد خبر: ۶۸٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha