۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
آغاز ذخیره روغن در انبارهای نفت سابق نهاوند از دهه فجر امسال
رئیس اداره غله نهاوند عنوان کرد:

آغاز ذخیره روغن در انبارهای نفت سابق نهاوند از دهه فجر امسال

همدان - بازرگان، رئیس اداره غله نهاوند با بیان اینکه انبارهای سابق نفت از شرکت نفت به شرکت مادر تخصصی واگذار شده است، گفت: ذخیره روغن در انبارهای نفت سابق نهاوند از دهه فجر امسال آغاز می شود.

احمد بازرگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه انبارهای سابق نفت از شرکت نفت به شرکت مادر تخصصی واگذار شده است، گفت: در ابتدای امسال با حضور یزدان سیف معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، فرماندار نهاوند و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند از مخازن انبار نفت که اخیرا به عنوان مخازن ذخیره روغن خوراکی کشور به بخش خصوصی واگذار شده بازدید شد.

بازرگان گفت: انبارهای نفت شهرستان نهاوند در روستای جهان‌آباد قرار دارد و از سرمایه‌های این کشور محسوب می شود اما روزبه‌روز مستهلک شده و چندین سال بلااستفاده رها شده بود.

 وی عنوان کرد: استفاده از این انبارها یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان نهاوند بود چراکه همیشه بلااستفاده بودن این انبارها مورد سؤال مردم بود.

بازرگان گفت: با تلاش نماینده مردم نهاوند در مجلس و مساعدت یزدان سیف معاون وزیر صمتپس از پیگیرهای مستمر و پس از ۹ سال بلااستفاده بودن آها، با هدف اشتغال‌زایی و استفاده بهینه از این انبارها مجوز این مخازن برای ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور اخذ شد.

رئیس اداره غله نهاوند اضافه کرد: پیش از این هم از هشت مخزن این شرکت برای چهار مخزن مراحل تخلیه، شستشو و اخذ مجوزهای بهداشتی ذخیره روغن خوراکی تست شده که با تجهیز و به روز رسانی تجهیزات این انبار و هزینه چند میلیاردی،  این مخازن با شروع ذخیره سازی روغن خوراکی کشور در دهه فجر فعال خواهند شد.

کد خبر: ۶۸٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha