۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
بررسی ۵۹ پرونده بخش خصوصی در اورژانس کسب و کار/ تعدد قوانین از مشکلات بخش تولید است
رئیس اتاق بازرگانی البرز:

بررسی ۵۹ پرونده بخش خصوصی در اورژانس کسب و کار/ تعدد قوانین از مشکلات بخش تولید است

کرج- رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه تعدد قوانین از مشکلات بخش تولید است که باید برای این موضوع چاره ای اندیشیده شود، گفت: ۵۹ پرونده بخش خصوصی در اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز رسیدگی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات بخش خصوصی و ارائه پیشنهاد به دستگاه‌های اجرایی در زمینه حل مسائل بخش تولید در سال جهش تولید، اظهار کرد: بدین منظور اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز در آذرماه سال جاری افتتاح شد.

رضایی افزود: تسریع در روند پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی و مذاکره برای گره گشایی موضوعات طرح شده از سوی شرکت‌های مکاتبه کننده از برنامه‌های اتاق بازرگانی البرز در قالب فعالیت اورژانس کسب و کار است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه اورژانس کسب و کار برای مطالبه گری و چانه زنی اتاق با سازمان‌های دولتی و نهادهای خصوصی به صورت هدفمند ایجاد شده است، بیان کرد: متاسفانه تعدد قوانین و بخشنامه‌ها در مسیر رونق کسب و کار، مشکلات زیادی برای فعالان اقتصادی به ویژه صنعتگران و تولیدکنندگان بخش خصوصی ایجاد کرده و به نوعی سبب سنگ اندازی در مسیر تولید شده است.

رضایی با بیان اینکه بر اساس اقدامات انجام شده در اورژانس کسب و کار از تاریخ سوم آذرماه سال جاری تاکنون بالغ بر ۵۹ پرونده به منظور پیگیری مشکلات فعالان بخش خصوصی تشکیل شده است،عنوان کرد: تعدادی از این پرونده‌ها طبق موضوعات طرح شده در کمیسیون‌های تخصصی اتاق بررسی شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده مطالبات و مشکلات بخش تولید در زمینه مشکلات با بانک مرکزی، اداره کل امور مالیاتی استان، سازمان صمت البرز و اداره کل تأمین اجتماعی استان بود، ادامه داد: از مجموعه پرونده‌های مطرح شده در اورژانس کسب و کار ۲۱ پرونده به کمیسیون بازرگانی، شش پرونده به کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان البرز ارجاع داده شد.

رضایی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می گیرد، گفت: در این میان سه پرونده درکمیسیون سرمایه گذاری و یک مورد نیز در کمیسیون اقتصاد دارو و سلامت اتاق بازرگانی البرز بررسی شد.

وی بیان کرد: به منظور پیگیری بخش مهمی از مطالبات شرکت‌های دارای پرونده در اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز، برخی از سازمان‌های دولتی و خصوصی از جمله گمرک، شرکت شهرکهای صنعتی، برنامه و بودجه ، صداو سیما و یا سازمان توسعه و تجارت نیز رسیدگی به درخواست های درج شده در پرونده‌های ارجاعی را در دستور کار قرار داده اند.

کد خبر: ۶۷٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha