۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
صندوق کارآفرینی امید کردستان ۷۲۴میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت کرد
مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان:

صندوق کارآفرینی امید کردستان ۷۲۴میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت کرد

کردستان- شرف‌خانی، مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: ۷۲۳ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط این صندوق در استان پرداخت شده است.

جعفر شرف‌خانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میزان اعتبار ابلاغی مربوط به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این صندوق ۸۶۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان آذرماه سال جاری یک هزار و ۸۱۹ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۷۲۳ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال توسط این صندوق در استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان با اشاره به اینکه ۸۳ درصد اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این صندوق پرداخت شده است، افزود: تسهیلات پرداخت شده منجر به اشتغال دو هزار و ۱۹۴ نفر در استان شده است.

شرف‌خانی یادآور شد: بیشترین تسهیلات پرداخت شده مربوط به شهرستان‌های سنندج با ۲۰۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال، دیواندره با ۱۲۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال و سروآباد با ۸۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: در شهرستان بانه هم ۷۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال، بیجار ۶۴ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال و در کامیاران هم ۴۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این مدت پردخت شده است.

کد خبر: ۶۷٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha