۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۳ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در اردبیل ارائه شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

۳ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در اردبیل ارائه شد

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۳ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در اردبیل ارائه شد و زمینه اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم رحیمی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی اعطای تسهیلات مشاغل روستایی در محل اداره تعاون اردبیل اظهار داشت: با ارائه تسهیلات به میزان ۳ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات، زمینه اشتغال پایدار ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در روستاهای استان فراهم شده است.

وی با اشاره به این که توسعه روستاها و مناطق محروم استان یک اولویت اساسی و مهم است بیان کرد: درصدد هستیم با توسعه بخش‌های صنعت و کشاورزی توسعه استان را رقم زده و با جذب میزان تسهیلات مورد نیاز در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: مهم‌ترین هدف ما کمک به اقتصاد و معیشت خانواده‌های روستایی است که در این زمینه مشاغل پایدار روستایی از اولویت‌های مهم و اساسی است که در دستور کار قرار گرفته است.

رحیمی بیان کرد: ۲ هزار و ۹۴۴ طرح در استان اردبیل با هدف ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده که برنامه‌ریزی شده تا در راستای اشتغال‌زایی در این زمینه اقدامات مهم و اساسی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم با تحقق اهداف مورد نظر مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های زیادی در تمامی حوزه‌ها است که در صورت توجه به این مهم می‌توانیم مشکلات اقتصاد و معضل بیکاری را برطرف کنیم و مهاجرت معکوس را شاهد باشیم چرا که دلیل اصلی مهاجرت روستائیان نبود شغل و درآمد مناسب است.

کد خبر: ۴۱٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha