۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
یک هزار و ۳۱۳ کارگر اردبیلی مشمول طرح اقدام ملی مسکن شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

یک هزار و ۳۱۳ کارگر اردبیلی مشمول طرح اقدام ملی مسکن شدند

اردبیل- رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با احراز هویت کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران یک هزار و ۳۱۳ کارگر اردبیلی می‌توانند از مسکن اقدام ملی بهره‌مند شوند.

قاسم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: احراز هویت کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران انجام یافته و در قالب این طرح یک هزار و ۳۱۳ کارگر اردبیلی می‌توانند از مسکن اقدام ملی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به این که ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای تأمین مسکن کارگران و تعاونی‌های واجد شرایط استان در نظر گرفته شده است بیان کرد: ارائه این مبلغ با اولویت‌بندی پرداخته می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با توجه به این که زمان تکمیل موجودی برای متقاضیان ۵ دی ماه در نظر گرفته شده بود تمام سعی خود را برای تمدید این زمان انجام دادیم و مذاکرات لازم در این زمینه انجام یافت تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

رحیمی تصریح کرد: ارائه تسهیلات و نیز حمایت‌های ویژه تعاون استان از گروه‌های هدف و افراد مشمول استان در دستور کار قرار گرفت و اولویت با کسانی است که تکمیل وجه کرده باشند که به همین منظور امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای تأمین مسکن در اختیار کارگران توسط بانک توسعه تعاون قرار می‌گیرد که در این زمینه نیز رایزنی‌های لازم انجام یافته و اولویت با کارگرانی است که در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر: ۶۵٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha