۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
۴ هزار نفر به تعداد بیمه شدگان در زنجان اضافه شد
استاندار زنجان:

۴ هزار نفر به تعداد بیمه شدگان در زنجان اضافه شد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه طی سالجاری چهار هزار و ۸۳ نفر به تعداد بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی در استان زنجان اضافه شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال به تعدادبیمه شدگان باز هم افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی توفیقات خوبی را به همراه داشته است،گفت: در جلسات واحدهای مشکل دار شناسایی و بررسی می شوند. 

وی اظهار کرد: متاسفانه شرایط کرونایی باعث شد واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکلات فراوانی مواجه شوند. 

استاندار زنجان، گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان با تمام مشکلات توانستند سرپا باشند و با تمام توان کار کردند و نیروی انسانی را تعدیل نکردند که عملکرد مدیران این واحدها قابل تقدیر است. 

حقیقی بر لزوم مستند سازی حمایت‌های انجام‌شده از واحدهای تولیدی تعطیل دراستان تاکید کرد و یاد آورشد: تاپایان سالجاری هم تعداد زیادی از واحدهای تولیدی تعطیل فعال خواهند شد. 

وی ازافزایش تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان خبر داد و افزود: امسال چهار هزار و ۸۳ نفر به تعداد بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی در استان اضافه شده و امیدواریم تا پایان سال باز هم افزایش یابد. 

استاندار زنجان به تکمیل زنجیره تولید برخی صنایع در استان  زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: زنجیره تولید صنایعی چون نساجی، سنگ تزئینی و فولاد دراستان انجام گرفته است. 

حقیقی گفت: بررسی چرخه تولید واحدها سبب می‌شود که مشکلات واقعی احصا شود.

کد خبر: ۶۳٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha