۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
افزایش ۵ درصدی تولید سنگ آهن کنسانتره شرکت های بزرگ
طی هشت ماه ۹۹ انجام شد؛

افزایش ۵ درصدی تولید سنگ آهن کنسانتره شرکت های بزرگ

میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ سنگ آهن طی هشت ماهه ۹۹، حدود پنج درصد رشد یافت.

به گزارش بازار به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۳۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۵۷ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۳۱ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۱۰۵ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۱ میلیون و ۷۱ هزار و ۶۷ تن، «چادرملو» ۷ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۹۳۸ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۲ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۳ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۴۷۳ تن، «گهر زمین» ۳ میلیون و ۹ هزار و ۷۲۸ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۰۸ تن، «صبا نور» ۹۹۲ هزار و ۲۸۸ تن، سناباد یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۱۴۲ تن، «جلال آباد» ۲۷۶ هزار و ۵۳۰ تن و سنگان ۴۳ هزار و ۱۵۰ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید بیش از ۸۳۸ هزار تن دانه بندی
بنا به این گزارش، ۳ شرکت بزرگ معدنی طی ۸ ماهه سال ۹۹ حدود ۸۳۸ هزار و ۷۰۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به تولید مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۸۲ تن)، ۴۵ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت های فلات مرکزی «۳۸۲ هزار و ۴۱۸ تن»، چادرملو «۳۱۳ هزار و ۱۰۰ تن» و سنگ آهن مرکزی «۱۴۳ هزار و ۱۹۰ تن»، تولید کردند.

کد خبر: ۶۳٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha